niedziela, 4 stycznia 2009

WIELKANOCNA PASTA Z RZEŻUCHY #keto

Pasta jajeczna z rzeżuchą to danie, które kojarzy mi się tylko z Wielkanocą. 
Nasze rodzinne, tradycyjne danie na wielkanocne śniadanie.
Mój Tata robi ją najlepiej na świecie. Z resztą jest prawdziwym specem od potraw przyrządzanych z jajek. Uwielbienie do jajek chyba jest u nas przekazywane genetycznie ;)))






Składniki:

  • 10 jajek
  • chrzan, musztarda, majonez, sól pieprz
  • pokrojona drobno rzeżucha

Jaja kroimy drobno lub wyciskamy przez wyciskarkę do ziemniaków, dodajemy rzeżuchę, doprawiamy odrobiną majonezu, chrzanu i musztardy oraz solą i pieprzem.

Smacznego!





2 komentarze:

  1. cześc złotko jak rozumiem to przepisy dla przyjaciół i chudych wrogów . Zrobi ę tortille dla dziewczyn i może potemm cos dorzucę teraz mam bilansową goraczkę
    pa buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja im kiedys zrobilam, jak byłam u Was. Została sprofanowana litrem keczupu, ale smakowała. Dziewczyny zjdły całą ;~)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz! Wszystkiego smacznego! :) Cytryna 🍋

Łączna liczba wyświetleń