piątek, 3 lutego 2012

Pasta z krewetek i paluszków krabowych podana w Vaffni

Już jakiś czas temu dostałam do przetestowania wafelki Vafini, ale nie miałam okazji ich wypróbować. Ostatnio jednak na przyjęcie podałam w nich pastę z jajek i krewetek.


Składniki:
  • 4 jajka ugotowane na twardo
  • 200g krewetek zimnowodnych
  • 6 paluszków krabowych
  • 2 łyżki majonezu
  • sok z połówki limonki
  • garść posiekanego koperku
  • sól, pieprz do smaku

Jeśli chodzi o moja opinię na temat wafelków. Są wygodną formą podania tego typu przystawki. Ale należy podać je tuż przed przyjściem gości, bo rozmiękają. Na opakowaniu jest instrukcja ile wafelek wytrzyma dla danego rodzaju farszu.


1 komentarz:

  1. Mój mąż byłby zadowolony z takiej przekąski. Chyba polecę jutro po owoce morza do sklepu :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz! Wszystkiego smacznego! :) Cytryna 🍋

Łączna liczba wyświetleń